عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو

قسمتی از متن پایان نامه :

– اشتباه‌گرفتن واکنش مخاطبان با نتایج تبلیغات

هدف تبلیغات عبارت می باشد از تشریح جایگاه و معرفی توانمندی‌های شرکت شما و ایجاد روشنگری‌های لازم در مورد شرایط و جایگاه منحصر به فرد شما در زمینهء فروش.متاسفانه بسیاری از مجریان تبلیغات صرفا شنیده‌ها و توصیه‌های دریافتی از مردم و اطرافیان خود را ملاک لازم جهت ارزشیابی تبلیغات خود قرار داده و بر مبنای این گونه قضاوت‌ها و طرح دیدگاه‌ها اقدام به تولید آگهی می‌کنند.

در واقع زمانی که دچار نوعی با هم ریختگی روانی و سرگردانی می‌شویم نتایج حاصل از حرکت‌های تبلیغاتی خود را با واکنش‌های مخاطبان اشتباه می‌گیریم. به گونه‌ای که برای جبران مافات و جلب‌نظر هر چه بیش‌تر مخاطب به سراغ تولید آگهی‌هایی می‌رویم که هیچ چیزی برای گفتن ندارند.

 

– بازاریابی براساس جایگاه‌ها و مناسبت‌های ویژه

جایگاه‌ها و مناسبت‌های ویژه بر مبنای توانایی‌شان در کمک به شما به مقصود این که به روشنی جایگاه بازار خود را تعریف کرده و ادعاهای خود را هر چه بیش‌تر به گونه علنی ثابت و به منصهء ظهور درآورید بایستی مورد قضاوت و ارزیابی قرار گیرد.

اگر یک درصد مردم که آگهی شما را در ارتباط با یک مناسبت ویژه شنیده‌اند واکنش ثبت نشان داده و تصمیم آمدن به مراسم شما را بگیرند بایستی به دنبال آن باشید تا از ایستگاه‌های مختلف سطح شهر مردم را با اتوبوس برای اجابت دعوتتان جمع‌آوری کنید.

در این صورت سرمایه‌گذاری واقعی و نقطه عطف توجه شما کماکان روی 99 درصد باقی مانده خواهد بود. فکر می‌کنید مشکل کار کجاست و در آگهی‌تان با آن‌ها چه چیز را در میان گذاشته اید که پاسخی مناسب به دعوت شما نداده اند.

 

2-20 اهداف تبلیغات

اهداف اطلاع رسانی:

آگاه کردن مشتری از محصول جدید؛

پیشنهاد بهره گیری جدید از محصول

آگاه کردن بازار از تغییر قیمت (موارد بهره گیری جدید یک کالا)؛

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

آگاه کردن مشتری از قیمتهای جدید محصول؛

آگاهی به مشتری درمورد طرزکار محصول؛

توصیف و تشریح خدمات موجود برای محصول؛

تصحیح برداشتهای غلط مشتریان؛

کاهش ترس مشتریان؛

ایجاد تصویر مناسب برای شرکت.

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش:

عمده ترین هدف پژوهش این می باشد که مطالعه ارتباط بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

از نظر کلی اهداف عمده پژوهش را می‌توان به صورت زیر بیان نمود:

1ـ تجزیه و تحلیل جایگاه ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی.

2ـ تجزیه و تحلیل رفتار خریداران در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو.

3ـ مطالعه ارتباط بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خریداران در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو.